סוכנים יקרים,

סוכנים ויועצים יקרים שלום רב,

אנו נמצאים בימים לא שגרתיים, לאור ההתפתחויות ובהתאם להנחיות משרד הבריאות והנחיות החברה  תגברנו את מערך המענה למיילים בעבודה מרחוק, ניתן לפנות למייל האישי שהוקצה בעבורכם.  מוקד הטלפוני של הסוכנים – ייסגר זמנית למענה.

פורטל הסוכנים עומד לשירותכם 24/7 בו ניתן למצוא את כלל הטפסים הדיגיטליים, אישורים דוחות ועדכונים על מצבי ההעברות והפדיונות.

העברות בין מסלולים יבוצעו באמצעות האזור האישי של הלקוחות– ניתן לבצע את ההעברות באופן דיגיטלי מלא ופשוט כאן.

פדיונות  באזור הסוכנים קיימים בעבורכם טפסים דיגיטליים למילוי פדיונות – אנא השתמשו בהם – מונע לא מעט ריג'קטים שעלולים לעכב דחיה.

אנו מודים לכם על האמון והסבלנות ומקווים לחזור לשגרה מלאה בהקדם.

לשירותכם, דסק סוכנים מיטב דש.