שירות לקוחות

לקוח יקר, אנו שמחים לעמוד לרשותך בכל שאלה ופניה באמצעות מערך קשרי לקוחות.

שעות הפעילות השגרתיות שלנו:

מענה טלפוני - לקוחות פרטיים :
ימים א'-ה' בין השעות 08:30-17:00
אנו לרשותכם בטלפון 3366* או 03-7903717 שלוחה 3
בפקס:03-7903222
בדוא"ל:

לקוחות גמל והשתלמות: Gemel@mtds.co.il

לקוחות פנסיה : Pensya@Mtds.co.il


לחצו כאן כדי ליצור איתנו קשר בדרכים נוספות.

קבלת קהל:
בימים א'-ה' בין השעות 08:30-17:00
מרכז: במשרדי החברה, ששת הימים 30 בני ברק, בניין צ'מפיון קומה 23.
צפון: פארק תעשיה ועסקים ספן, עמק הירדן.


שליחת טפסים:
ניתן לשלוח את הטפסים בכל אחד מהאמצעים הבאים:


1.  טפסים סרוקים וחתומים ניתן לשלוח לדו"אל Amitim@mtds.co.il

  טפסי משיכות יש לשלוח לכתובת מייל Gemel-p@Mtds.co.il
2. במשלוח לפקס מספר 03-7903333. 
3. במשלוח דואר למיטב דש גמל ופנסיה בע"מ ת.ד 2442 בני ברק מיקוד 5112302
4. במסירה ידנית במוקד שרות לקוחות במשרדי החברה, ששת הימים 30 בני ברק, בניין צ'מפיון קומה 23.

 

לתשומת לבכם, ימי העסקים הינם ימי השבוע בהם מתקיים מסחר בארץ ויסתיימו בשעה 18:30, טפסים אשר לא יתקבלו במועדים אלו יטופלו ביום העסקים העוקב.
טפסים אשר לא מולאו כהלכה או שלא צורפו אליהם כל המסמכים הנדרשים ביצוע הבקשה עלול להתעכב.