לקוחות קרן הפנסיה של הלמן-אלדובי

הודעה מיום 1.7.2021

ברוכים הבאים למיטב דש!

שמחים שהצטרפתם אלינו למשפחת מיטב דש, בית השקעות שמנהל את כספם של כמיליון לקוחות ועוסק בתחום מזה 42 שנה.

קרן הפנסיה המקיפה (מ"ה 1032) וקרן הפנסיה הכללית (מ"ה 1177) של הלמן-אלדובי קופות גמל ופנסיה בע"מ הועברו ב-1 ביולי לניהולה של מיטב דש גמל ופנסיה בע"מ ח.פ. 512065202. המהלך מבוצע באישור ובפיקוח רשות שוק ההון.

מעברים יכולים להיות מלווים בחששות, אבל אנחנו עושים את המיטב כדי שהכול יעבור חלק.

במסגרת המעבר, אנחנו מניחים שיש לך כמה שאלות לגבי הזכויות שלך, המידע שלך וגם עם מי יוצרים קשר כשצריך? אז הנה כמה נקודות שחשוב לדעת וכן טפסים ייעודיים, בהמשך ריכזנו עבורך גם שאלות ותשובות:

קבלת מידע על חשבונך האישי

בכדי לצפות במצב החשבון שלך, ניתן להיכנס לחשבונך האישי דרך הקישורים הבאים:

לכניסה מטלפון נייד - לחצו כאן

לכניסה ממחשב אישי - לחצו כאן

לכניסה לפורטל מעסיקים - לחצו כאן

במסגרת העברת הניהול של קרן הפנסיה אלינו, הועברו גם פרטי הלקוחות.

במידה ויש לך מוצרי גמל נוספים בהלמן-אלדובי מלבד קרן פנסיה, ניתן להיכנס לחשבון האישי בהלמן-אלדובי דרך הקישור הבא: לחצו כאן

 

עמוד מידע למעסיקים

 

ביצוע פעולות

פעולות דיגיטליות

אם ברצונך לבצע פעולות בקרן הפנסיה שלך, אפשר לבצע את הפעולות הבאות בפשטות ובקלות על ידי מילוי טופס דיגיטלי:

  1. בקשה למשיכה מקרן הפנסיה: טופס דיגיטלי
  2. שינוי מסלול השקעה: טופס דיגיטלי
  3. עדכון פרטי ביטוח בקרן פנסיה (שינוי מסלול ביטוח, בחירת מסלול ביטוח בהתאמה אישית, ויתור על כיסוי ביטוחי):
    קרן פנסיה מקיפה: טופס דיגיטלי
    קרן פנסיה כללית: טופס דיגיטלי

 

לרשימת הטפסים למילוי ידני

לחצו כאן

 

תשואות, דוחות, תקנונים ומידע נוסף

לחצו כאן

 

שירות לקוחות

לשאלות או בקשות, ניתן לשלוח הודעת מייל לכתובת זו: PMD@MeitavDash.co.il, או להתקשר למספר: 3366*, שלוחה 0.
אתר אינטרנט: www.MeitavDash.co.il

 

שאלות ותשובות ללקוחות הלמן-אלדובי בעקבות מעבר קרנות הפנסיה למיטב דש

האם דמי הניהול שיש לי בקרן הפנסיה ישתנו בעקבות המעבר?

לא. דמי הניהול שלך לא ישתנו, ויישמרו לפי התנאים שנקבעו לך בהלמן-אלדובי. למשל: דמי הניהול ללקוחות שהצטרפו לקרן הפנסיה ברירת מחדל של הלמן-אלדובי מובטחים לתקופה של עשר שנים ממועד ההצטרפות.

האם הזכויות שלי בפנסיה עלולות להיפגע כתוצאה מהמעבר?

העברת הניהול למיטב דש גמל ופנסיה אינה פוגעת בזכויות של לקוחות הלמן-אלדובי קופות גמל ופנסיה ו/או ברציפות הזכויות, והן יישארו ללא שינוי.

האם הכיסויים הביטוחיים שלי ייפגעו?

הכיסויים הביטוחיים שלך לא ייפגעו, והם יישארו זהים גם לאחר המעבר למיטב דש, אלא אם תבצע/י שינוי ביוזמתך או שייפסקו ההפקדות שלך לקופה.

האם מסלול ההשקעה שלי בקרן הפנסיה ישתנה?

בשלב זה, לא יחול שינוי במדיניות ההשקעה במסלולים השונים והם יישארו כפי שהיו בהלמן-אלדובי. ב-1 באוקטובר אנו אמורים לבצע איחוד מלא לקופות, ואז המסלולים שהיו בקרנות של הלמן-אלדובי יתמזגו לתוך המסלולים הקיימים במיטב דש. למיטב דש יש מסלולי השקעה דומים, כך שהמסלול שלך יעבור באופן אוטומטי למסלול התואם במיטב דש.

איפה אוכל לראות את התשואות של קרן הפנסיה שלי?

אפשר לראות את התשואות בעמוד הדו"חות.

האם המעסיק שלי מעודכן לגבי המעבר?

הלמן-אלדובי קופות גמל ופנסיה בע"מ תשלח מכתבים למעסיקים עם עדכון לגבי הרכישה.

איפה אוכל לראות את הדו"ח התקופתי שלי?

ניתן לצפות בדו"חות התקופתיים באזור האישי שלך בקישורים בתחילת עמוד זה.

יש לי הוראה לחיוב חשבון / הוראת קבע. האם צריך לשנות משהו?

אין צורך לשנות. ההוראה תתעדכן אוטומטית, והחל מה-1 ביולי 2021, שם המוסד הגובה שיופיע במסמכי הבנק שלך צפוי להשתנות מהלמן-אלדובי למיטב דש.

מה לגבי תקנון קרן הפנסיה?

לאחר העברת הניהול, ובהתאם להוראות הדין, מיטב דש גמל ופנסיה בע"מ תהיה רשאית לשנות את תקנוני קרנות הפנסיה ואת זכויות העמיתים.

 ואם ארצה להעביר את קרן הפנסיה שלי לחברה אחרת?

לפי הוראות הדין, באפשרותך להעביר את קרן הפנסיה שלך לכל חברה מנהלת אחרת. לשם העברת הקרן, יש לפנות אל החברה המנהלת שאליה ברצונך להעביר את קרן הפנסיה שלך.